Saturday 17 September 2011

Viva Elite Exclusive Edition!

Assalamualaikum...~

Ini lagi satu kisah sehari sebelum rayer.

Well, as we planned...memang nak berayer kat Kuala Lumpur lah. Sebabnya??? Sajalahh...suka-suka nak merase rayer kat tengah kota. Haissh. Sape punya cadanganlah tu. Sempoi habis nak rayer kat Kotaraya.

28hb August memang well prepared lah gerak ke KL. Seronok tak terkata sambil menyanyi..

Sampai sana, ape lagi??? Serang bazaar Ramadhan. Aku sempat lah sambar murtabak Singapore. Sedap kot! Walaupun, satu rumah tu taksuka. Or else...taste aku yang memang pelik? =.="


Then, esok...last sahur tu...memang heavenlah makan banyak-banyak. Kononnya, nanti takde sahur dah. HAHA.. Tengahari 29 Ramadhan tu, my family and I nak pergi Jalan Masjid India. Ape lagiii....shoppinglah!!!


Unfortunately, dalam perjalanan menuju ke destinasi, boleh pulakk terlanggar WVF 5028, Viva Elite Exclusive Edition. Erghhh!! But, seriously...we all yang dalam kereta ni memang tak perasan pun dah terlanggar cik viva tu. Dengan muka samseng bagai, dia suh kitorg ketepi. Well, kereta dia tak kemek pun. Just cat tertanggal sikit. Ek ellehh...dah la hari last puasa. Lagi mau marah2...tak puasa agaknye. Siap mintak IC lah, itulah,,,inilah...What the heck!


WELL, sabarkan je lahh....melayang RM200~


Next, malam tu....kitorg terus gerak pegi Kelantan, ikot highway gombak-bentong-lipis-gua musang.
Memang heavenlah...malam2 rayer kat atas kereta. Org sume sibuk pasang langsir, cat rumah, tukar sarung kusyen, isi kuih raye, bakar kuih ryer yang xsempat dibakar...err? macam-macam lagilah~


Aku???


Hanya mendengar lagu rayer di radio
Alkisahnye, pakcik aku masuk ICU...That's whyla bergegas ke Kelantan.
Hoho...












gambar pun....gambar highway je lahh yang aku ada....sebagai menikmati malam raya di highway. Sweet kan? =.="




Oh yee....lupa nak cerita...masa kat KL, aku jumpa dengan orang tinggi dengan orang kerdil.

Then, ape lagi ek?
rayer kali ni....aku kasi 3/5 bintang je lahh


Akhir kata, ni picture2 shopping sehari sebelum rayer. Aku takbeli baju rayer pun. Just mintak kat mak telekung baru...hehehe....cantekk.


























No comments:

Post a Comment