Monday 12 September 2011

Talking To The Moon a.k.a Bercakap dengan bulan

I know you're somewhere out there
Aku tahu kau berada di luar sana

Somewhere far away
Di sesuatu tempat yang jauh

I want you back
Aku mahu kau kembali

I want you back
Aku mahu kau kemabli

My neighbors think
Jiran aku fikir

I'm crazy
Aku gila

But they don't understand
Tapi mereka tak faham

You're all I have
Kau saja yang aku ada

You're all I have
Kau saja yang aku ada

At night when the stars
Dikala malam bintang

light up my room
menyinari bilikku

I sit by myself
Aku duduk sorang-sorang



Talking to the Moon
Bercakap dengan bulan

Trying to get to You
mencapai dirimu

In hopes you're on
Dengan harapan kau berada



the other side
Di sebalik bulan

Talking to me too
Bercakap dengan aku

Or am I a fool
Atau aku seorang yang bodoh

who sits alone
yang duduk sorang-sorang 

Talking to the moon
bercakap dengan bulan


I'm feeling like I'm famous
Aku rasa macam aku popular

The talk of the town
Menjadi bualan

They say
Mereka cakap

I've gone mad
Aku gila

Yeah

I've gone mad
Aku  gila


But they don't know
Tapi mereka tak tahu

what I know
apa yang aku tahu

Cause when the
Sebab bila

sun goes down
Matahari terbenam

someone's talking back
Ada orang bercakap kembali

Yeah

They're talking back
Mereka bercakap kembali


Do you ever hear me calling?
Adakah kau mendengar aku panggil

Cause every night 
Kerna setiap malam

I'm talking to the moon
Aku  bercakap dengan bulan

Still trying to get to you
Masih mencuba untuk mencapai kau



No comments:

Post a Comment