Saturday 17 September 2011

Love The One who loves you

Assalamualaikum lovely creature sedunia.

Aku memang suka cakap pasal menda lep-lep ni.

Well, aku macam nak argue a contention la pulak.
Mr. K kata, quotes love the one who love you tu....sangat pathetic whereas kita perlu cintakan orang tu sebab orang tu cintakan kita? Dan kita patut lepaskan orang yang kita cintai. Who says???

Sebenarnya, meh sini aku translate quote tu berdasarkan pemahaman aku.
Well actually, quote tu juz suruh kita cintai orang yang cintai kita 
Quote ni sesuai untuk orang yang tak pernah bercinta je whereas, diorang takut untuk disakitkan.
Ohh yes. aku memang takut kalau-kalau hati aku disakitkan.
Mna taknye...hati aku ade satu je. Kalau sakit, then mati hati aku tu...bukannya boleh ganti balek.
Kau ingat hati tu kereta ke? Bleh cari spare part kat bengkel..?

Kat mana-mana pun takde jual. Tapi, aku ade dengar pasal derma organ. Sape-sape hati dia dah mati tu, bleh ganti dengan yang baru. Ingat senang ke nak cari donor? Banyak lagi orang beratur kat waiting list!

Aku bukan nak komen sangat pasal ni. Tapi, cuba korang fikir...kalau orang tu sayang korang, sanggup ke dia buat perkara-perkara yang menyakitkan hati korang? For example, korang beli Xperia X10. Punya lah sayangg....kan....sanggup ke nak biarkan Xperia tu calar-balar, kemek sana sini...? Ofcourse not! So, paham-pahamlah ye? Unless, kalau tiba-tiba korang nampak Samsung Galaxy. Then, fall in love n sambar satu. Xperia X10 tadi?  ape lagi? campak laut je. Biar jerung Vector dalam cerita despicable me tu yang makan.
Haha...well, biasalah. Boys! Nampak Samsung Galaxy bertuah. Xperia X10 tak guna lagi dahh.



Kesiankanlah sikit, hati korang tu. Takkan asyik nak kena tampal plaster je?? Kunci betul-betul. pastu, buang kunci tu dalam laut. Jangan kasi sape-sape pun jumpa kunci tu. Sebab your Mr. Right/Mrs. Right ade duplicate key! So, takpe pun kalau nak buang kunci tu....hanya yang benar-benar right je ada duplicate key. HAHAHA.


Okey? Trust me! Simpan airmata korang untuk orang yang ada duplicate key!!


No comments:

Post a Comment