Friday 16 November 2012

Movies: The Back Up Plan

Assalamualaikum. Hai. Hello

5 minit sebelum test...
Aku still membaca buat kali terakhir. Iqbal panggil pulak. Cakap-cakap sekejap. Pastu, sambung baca. Sekali Puan Umaimah bawak masuk anak dia laaa. Fatin pulak terus suh aku amik anak dia. Tanpa ragu-ragu, aku tinggalkan kertas tu, terus menuju ke anak dia. Aku takbleh aaa baby baby ni semua.




MissChillax: Puan, saya tak bleh resist laa. Saya nak jugak.
Puan: Resist? Apa tu? (Jawapan standard kalau aku guna bahasa rojak)
MissChillax: Takbleh tahan perasaan. Nak amek jugak. Nak dukung jugak.
Puan: Bleh pulak camtu. (Sambil hulur anak dia)

Tu la kisahnya aku jumpa Ilhan. He's sooooooooo charming.....hukhuk. Melting betul aku. Malam tu tak tdo aku teringatkan Ilhan. HAHA. Ilhan sangat baik. Tak nangis masa aku dukung dia, senyum lak tu. Masa dukung tu, dia tengok aku. Mesti dia pelik sape ah dukung aku ni. Dahlah aku pakai baju kaler sama dengan dia. Macam berjanji lak. That's jodoh actually. Kahkahkah.

So cute. So kecik. So adorable. So urgh! Those geramnyeee feelings. I cant resist those feelings. Pantang nampak baby. Ce bayangkan...dalam umur aku 5tahun camtu aku dah belajar handle baby. Setakat main cak-cak. Dukung keliling rumah. Tenangkan dia kasi jangan nangis. Suap makan. Basuh ehem ehem tu sume...kira dalam poket aku je la masa tu. Bukan adik aku pulaknye. Anak orang lain.

Dalam umur aku 8tahun camtu baru merasa adik sendiri. Kira mak aku pun tak kalut sangat ah nak handle adik aku. Aku kan ada? Kehkehkeh. Pastu, aku habiskan zaman SPM aku dengan handle adik lelaki aku yang sekarang baru 2 tahun. Okey. Stop. Couldnt say much. Kang rindu aku mencapai taraf optimum haaa... haru biru jadinya.

Err, aku ada this kind of awkward desire. I wanna have babies. But, i dont wanna get married. Aku nak jaga baby je. Nak aje aku pegi baby hatch centre tu, pastu aku amek mana-mana baby yang aku suka. Pastu, jaga lah dia macam anak sendiri. Wuuuu. Those feelings jadi semakin kuat kalau aku nampak baby.

That craziness moment increases bila aku tengok cerita ni. She hates commitment, didnt meet any suitable Mr. Right. Then, dia pun terus make her baby by herself. Which i clearly aware that it is totally HARAM in Islam. Memangla aku feelin craxxzy about baby. Tapi, belum sampai tahap aku tak reti bezakan halal dan haram.

And guess what? Cerita ni betul-betul menguji aku bila baby dia tu...

Doctor: I see another heartbeat
Zoe: It has two hearts?
Doctor: No, but you have two babies.

Oh my gudness! Dia dapat twins!!! Cerita ni best sebab perempuan tu determined. And really into all those baby things. At that moment, dia rasa sekeliling dunia dia penuh dengan baby... she implements insemination. Pastu jumpa a guy yang kindaa 'Mr. Right'. Hence, she ends up to settle down with him. Tapi! Dia pregnant lak. Gelabah panda la lelaki tu bila tau pempuan tu pregnant. And he hates commitment.

Actually, cerita ni best sebab genre dia romantic comedy. Bila ada comedy kat situ, maka cerita tu akan jadi best. Kalau romantic sahaja, memang takbest. Anda bleh download cerita ni kat:


Jangan mintak kat aku ah. Dah selamat dalam Recycle Bin.





Mood: Babysick
Akhir kata, I wont kidnap any babies. No worries.

2 comments: